Stufkens Optiek

Merkidentiteit, marketingregisseur, creatie

Al 88 jaar…

...zit Familie Stufkens in de oogzorg. Kennis en ervaring is door de jaren heen, van generatie op generatie overgedragen. Hierdoor kan Stufkens zich met uitstek één van de professioneelste optiekzaken van Nederland noemen.

Huidig eigenaar Jules Stufkens nam het bedrijf van zijn vader over en verruilde het optiekvak voor die van de ondernemer.

Inmiddels bestaat Stufkens Optiek uit maarliefst drie vestigingen op toplocaties in Eindhoven, Tiel & Venlo en wordt iedere zaak gerund door een eigen team van opticiens, optometristen en contactlensspecialisten. Die iedere dag hun best doen om jou comfortabel te laten zien én ogen.

De samenwerking

Het doel van onze samenwerking? Onze samenleving vergrijst en daarmee ook de klanten van Stufkens. Het aantrekken en binden van nieuw gewas, was niet essentieel maar met oog op de toekomst zeker verstandig. De simpele vraag van Jules? Meer zichtbaar zijn op social media. De verdieping die we daarin aanbrachten? Verjongen, niet alleen op socials, maar op merkniveau.

De resultaten inmiddels?

We namen de identiteit en positionering van het merk onder de loep, (her) omschreven de doelgroep, schreven een contentstrategie uit en gingen aan de slag met content creatie.

Inmiddels is Stufkens consistent aanwezig op social media waarbij i.s.m. ‘Team Socials’ een actueel en authentiek verhaal wordt verteld.

De komende maanden worden de huisstijl en website van Stufkens Optiek compleet vernieuwd zodat dit de vernieuwde identiteit van Stufkens gaat ademen én werken we aan meer consistentie tussen de on- en offline communicatie.  

Stufkens-Bureau-geroosterd.png

Stufkens-bureau-geroosterd-optiek (2).jpeg
26723d53-471d-46e2-a768-b187ee044146.jpg
Stufkens-bureau-geroosterd-optiek (1).jpeg
Previous
Previous

De Bruyn Transport

Next
Next

Van Vliet Bouwmaterieel