Roos van Bureau Geroosterd - de bruggenbouwer tussen HR en Marketing

Werk met mij

de bruggenbouwer tussen HR en marketing.

Je hebt een prangend personeelstekort en daar wil je vanaf. Maar wie is er verantwoordelijk voor het binnenhalen van nieuw personeel in een markt waar traditionele werving niet meer volstaat? Marketing houdt zich bezig met het vermarkten van het product. HR doet wat ze kan om de mensen binnen te houden. En recruitment? Die roeien met de riemen die er zijn maar missen net de kneepjes van het employer branding vak om in deze tijd nog succesvol te zijn.

Als employer branding regisseur begeleid ik bedrijven in de zeven stappen van het employer branding proces. Van het aantrekken van de juiste kandidaten tot het behoud van de beste mensen.

hire

*

attract

*

onboard

*

engage

*

perform

*

develop

*

depart

*

hire * attract * onboard * engage * perform * develop * depart *


Krijg weer grip op je werkgeversmerk

van ad hoc campagnes zonder echt resultaat naar een onvergelijkbaar werkgeversmerk waar medewerker noch klant omheen kan.


MerkRoos’t

een resultaatgericht traject voor gevestigde organisaties en familiebedrijven.


De MerkRoos’t is een resultaatgericht traject voor succesvolle maar - laten we eerlijk zijn - ook hele normale organisaties en familiebedrijven die klaar zijn met leuren en wel wat opschudding kunnen gebruiken. Word de meest gewilde werkgever in jouw markt.

Vacatureroos’t

voor instant matchmaking vacatures.


Met de VacatureRoos’t krijgt jouw bestaande vacature een positieve roast. Binnen een week wordt een bestaande vacature opnieuw opgebouwd en volledig herschreven. De VacatureRoos’t is er voor bedrijven die nú actie nodig hebben en hun bestaande vacatures willen boosten met inhoud met impact.

Closing the gap between HR & Marketing.

employer branding MerkRoos’t

Groei van het zogenaamde ‘ad-hoc syndroom’ naar een merk waar mensen bij willen horen.

  • Een BUITENGEWOON GEPOSITIONEERD werkgeversmerk.

  • Een merkverhaal dat jouw visie draagt.

  • Een merkconcept met karakter.

  • Een employer branding strategie die raakt en past bij jou en je mensen.

  • Een duurzame kick-start voor gevestigde merken die willen groeien.

  • Strategisch jaarplan, advies en begeleiding bij het in de markt zetten van het werkgeversmerk.

met als resultaat:

  • Word het populairste werkgeversmerk in jouw branche.

  • Opschalen met de juiste mensen.

  • Een constante stroom aan nieuwe sollicitaties.

  • Een solide basis voor low key recruitmentmarketing bij nieuwe vacatures.

  • Klant en kandidaat zijn fan van je merk. Jij weer trots op je bedrijf.

Jij en je team werken 1 op 1 samenwerken met Roos als je employer branding regisseur.

Employer Brand Events

binnen één dag verlost van je vacatureproblemen.

Je kampt al langere tijd met personeelstekort. Slapeloze nachten heb je er van. Wat je tot dusver hebt gedaan heeft nog weinig opgeleverd maar kosten je steeds geld. Investeren vind je niet erg maar dit voelt als weggegooid geld. Zelfs huidige recruiters krijgen het niet voor elkaar. Een uitgebreid traject om je employer brand duurzaam op te bouwen? Daar heb je geen tijd voor. Er is nú actie nodig.

De oplossing? Een fenomenaal employer brand event dat binnen één dag zorgt voor de juiste mensen.

Het resultaat:

  • Een complete campagne inclusief live event dat binnen één dag zorgt voor de juiste sollicitanten.

  • Alle marketingmiddelen in de mix, voor een ludieke campagne die jouw werkgeversmerk ádemt.

  • Een boost voor het imago van je werkgeversmerk. Richting huidige werknemers, kandidaten, latent werkzoekenden en klanten.

Heb jij al een sterk werkgeversmerk staan maar heeft je werving een impuls nodig? Dan vertel ik je graag wat een employer brand event voor jouw werkgeversmerk kan doen.

Voor wie?

a mismatch is also a match.

Mijn programma’s zijn bedoeld voor de harde werkers, de echte vakspecialisten, de pioniers...Voor ondernemers en HR professionals die met hun producten, dienst en werkgeversmerk goud in handen hebben, maar door hun eigen blinde vlek niet meer zien hoe en waar dat goud te verzilveren. Jullie zijn succesvol. Maar als iemand je vraagt waar jullie nu écht voor staan en wat jullie anders maakt dan de rest, dan vind je dat lastig uit te leggen. Natuurlijk weet je wie je klanten en mensen zijn, maar waarom ze juist naar jou moeten komen of hoe je ze het beste benadert... Dat vacatureteksten niet over jou maar over de ander moeten gaan weet je inmiddels, maar waar begin je? Een employer brand? Die term heb je net voor het eerst op mijn homepage gelezen.

Jullie doen al van alles aan marketing en werving. Zelf of in samenwerking met een extern bureau. Niet dat dat laatste nu goed bevalt. Want zij lijken jouw innerlijke visie niet echt aan te voelen. Met oppervlakkige en ‘standaard’ communicatie als gevolg.

Samenwerken met Bureau Geroosterd betekent een tijdelijk impuls op je HR en marketingafdeling om het werkgeversmerk voorgoed op de kaart te zetten.

Sterke merken bouwen doen we samen

Not your average marketeer.

Heb je alles gelezen, maar is het je nog steeds niet helemaal helder wat ik precies kom doen?

Dit is wat Bureau Geroosterd niet is:

  • Ik ben geen uitvoerder, schrijf geen teksten en maak geen ontwerpen. Die taken worden intern belegd of extern uitbesteed. Ik leid jullie naar je meest sterke positionering en strategieën en geef training, begeleiding en advies tijdens implementatie. Met een team van freelance experts en bureaus onder de knop.

  • Ik ben geen ‘U Vraagt Wij Draaien’ kantoor. Dat is gelukkig 80% van de marketingbureaus Nederland al dus mocht je daar naar op zoek zijn dan stuur ik je uiteraard mijn aanbevelingen.

  • Ik ben een regisseur, geen manager; het dagelijks sturen op taken en verantwoordelijkheden, dat kun jij prima zelf of heb je mensen voor. Waar ik op mijn beurt weer mee samenwerk. HR en Marketing bijvoorbeeld. Zie mij als jouw strategisch koersbepaler en kompas ‘along the way’.

  • Tussen onze vaste contactmomenten door ben ik altijd bereikbaar voor vragen en feedback. Het checken van teksten om te zorgen dat de gekozen positionering er feilloos in doorklinkt? Yes please. Juist vanuit mijn rol als externe blijf ik scherp en voorkom ik tunnelvisie in je team.

Roos van Bureau Geroosterd - de bruggenbouwer tussen HR en Marketing

employer branding merkregie met impact

Gaan we samenwerken, dan vraagt dat om een investering.

OK. Wil je een merkregisseur en campagnestrateeg in huis halen, dan is dat even investeren. Niet perse in geld maar vooral in energie. Want de grootste voorwaarde voor de trajecten en campagnes is dat ik met Bureau Geroosterd een klein plekje in je hoofd en dat van je team mag veroveren. Ik wil je passie, jouw goud, kunnen voelen en dit kunnen vertalen naar je employer branding strategie. Zodat dit niet ik maar jij en je team jullie merk gaan dragen en uitdragen. Dat je bij iedere campagne denkt ‘ja hèhè, dit is leuk en past bij ons. Daar staan we achter.’