Strategie

 

Wel de handjes, maar even niet de hersens / tijd / juiste kennis, om vanuit een strategisch plan aan de slag te gaan met je marketing & communicatie?

Krijg weer grip op je marketing!

Groei van richtingloos actie-reactie management naar rust, regelmaat en richting in je marketing & communicatie. Hetgeen jij al langer in je hoofd had om mee aan de slag gaan, nu voor je uitgewerkt in een gedegen plan. Met de kennis vanuit een in- en externe analyse bepalen we de doelen, strategie, middelen en activiteiten voor aankomend jaar.  Inclusief begroting en weekplanning.

Voor wie?

Voor de harde werkers, de vakspecialisten, de pioniers, de ondernemers…  Die heel helder in beeld hebben waar ze met hun merk voor staan en wat ze willen bereiken. Maar die ‘hoe’, daar blijft het steken. Niet omdat je niet gemotiveerd bent, maar jouw tijd is schaars en je kennis over actuele marketingmiddelen kan ook wel een update gebruiken. Tijd vrij maken om een strategisch plan te schrijven waar je met je team mee aan de slag kunt, dat is je tot nu toe steeds niet gelukt.

 

Van richtingloos actie-reactie management naar structuur, strategie en meetbaarheid.

Jouw strategie op een presenteerblaadje.

Je bent eigenlijk best succesvol met je bedrijf en in je werk. Maar een terugkerend gevoel, is dat jullie eigenlijk maar wat aanklooien als het om marketing gaat. Ja natuurlijk, jullie doen van alles. Nieuwsbrieven, socials, soms wat advertising, hier en daar wat met video. Je hebt zelfs eens een bureau ingeschakeld om wat dingen voor je te doen qua marketing. Maar dat voelde niet goed. Zij lijken niet te begrijpen wat jij in de essentie bedoelt. Dat kan ook anders!

Stap één naar de oplossing?

Een marketingplan voor een jaar. Een op maat geschreven, strategisch plan, waarmee je concreet een jaar vooruit kunt.

Hoe werkt het?

Tijdens een strategiesessie vraag ik je de hemd van het lijf. Over je bedrijf, jouw visie, de markt, je klanten, je werkwijze, je beoogde resultaten, je doelen en jouw verhaal. Op basis van de via jou verkregen informatie in combinatie met een interne en externe analyse ontvang jij een plan voor een jaar, zo op een presenteerblaadje. Je hoeft het alleen nog uit te voeren.

Het resultaat 

Je hoeft het alleen nog uit te voeren.

Doordat Bureau Geroosterd het strategische denkwerk en het schrijven van het plan al heeft gedaan, scheelt dit jou bakken met tijd én energie. Met frisse blik is er weer eens naar jouw bedrijf gekeken en met jouw marktkennis als input is een doordacht plan tot stand gekomen waarbij de nieuwste technieken, tools, kanalen en middelen worden ingezet.

Helemaal niet erg dus, als jouw marketingkennis al een tijdje niet meer zo actueel is. Bureau Geroosterd helpt je op weg.

 
Elke-Smit-Photography-111-89.jpg

Eyes on the price. Logisch.

Ben jij klaar voor een jaar vol authentieke maar doordachte marcom? Let’s go therin together!

Je investeert eenmalig. Dit is wat je krijgt:

  • Intake

  • 2x Strategiesessie; op locatie of digitaal;

  • Tussentijdse afspraken;

  • Marketingplan voor een jaar (inclusief interne & externe analyse, doelgroep, doelen, boodschap, strategie, middelen, tijdsplanning & begroting);

  • Presentatie van het plan op locatie of digitaal;

  • Eén revisieronde op het plan;

  • Marketingplan in PDF en luxe geprinte variant.

De investering? Eenmalig 2.995,00 euro

Niet inbegrepen: De uitvoer van het plan. Liever mét uitvoer? Dan past De Marketingregisseur wellicht beter.

What’s next?

Zit jij helemaal niet te wachten op alléén een plan, maar ben je klaar voor het complete plaatje?

Naast eenmalige services, biedt Bureau Geroosterd ook samenwerkingstrajecten op maand- of projectbasis aan.

Bureau Geroosterd-Beeldmerk01-Color.png

 Zij gingen je voor…