JP in gesprek met Marnix van Alliander: ‘Durf disruptief te denken.’

In aflevering 2 van De Employer Branding Podcast gaat JP het gesprek aan met Marnix de Groot. Bij netwerkbedrijf Alliander is Marnix actief als Productmanager veranderprogramma arbeidsmarkt, scholing en behoud & Product owner Employer Branding. Een hele mond vol, maar dat is niet voor niets. Want met een groeiambitie van 2.000 tot 3.000 mensen binnen vier jaar, is de uitdaging serieus.

In de netwerk- en energiesector zijn de aankomende 4 jaar zo’n 13.000 extra mensen nodig. Alleen dan kunnen we voor 2030 de klimaatdoelstellingen behalen. ‘Met korte termijn denken ga je de volgende 5 jaar niet redden’. Dat is wat Marnix onze luisteraars op het hart wil drukken.

Maar ook: ‘Wij solliciteren bij onze kandidaat in plaats van andersom.’ Luister mee en leer corporate Alliander.

 

Previous
Previous

JP in gesprek met Arjan Elbers: ‘Dé MBO’er, daarvan heb je niet op één A4’tje hoe je die gaat bereiken.’

Next
Next

JP in gesprek met Janny van Fudura over employer branding en recruitment: ‘Hier wil je bijhoren’.