Bureau Geroosterd
bouwt aan merken waar medewerkers én klanten bij willen horen.
Attract
*
Bond
*
Beyond
*
Attract * Bond * Beyond *
Waar geld en zekerheid vroeger de belangrijkste redenen waren om trouw te blijven aan een werkgever, voeren zingeving, verbinding en autonomie tegenwoordig de boventoon. Een enorme verschuiving waar je als traditioneel bedrijf mee hebt te dealen. Doen wat je altijd deed? Die formule is verleden tijd.
Where others focus on brands,
I focus on bonds.
Goed werkgeverschap bouw je niet met branding, maar met bonding. Hoe mensen zich aan je organisatie hechten, bepaalt of ze blijven, groeien en bijdragen.
De wereld van werken verandert. De wereld van werven ook. Mensen kiezen niet voor een baan, maar voor een band. Een werkgever die ze vertrouwen, waar ze zich op hun plek voelen en waar ze zich aan willen hechten. Hoe zorg je dat jouw organisatie aantrekkelijk blijft en klaar is voor de toekomst?
Employer branding is niet enkel rake campagnes - het draagt er zeker aan bij - of een nieuw toontje in je vacatureteksten. Het is hoe je als werkgever gezien, gevoeld en beleefd wordt. Vanuit mijn achtergrond in branding en sociale psychologie help ik bedrijven dat beeld zélf vorm te geven – van binnenuit én naar buiten toe.
let’s bond.
De juiste mensen aantrekken en behouden gaat niet over ‘de beste voorwaarden bieden’. Mensen blijven als ze zich gezien en gehoord voelen. Als ze zich écht verbonden voelen met je bedrijf.
Werkgeverschap, samenwerking en groei vragen om een aanpak die verder gaat dan symptoombestrijding - een aanpak die strategie, communicatie en gedrag bij elkaar brengt. Ik help organisaties bouwen aan dat fundament en alles daarna.
"We krijgen sollicitanten, maar niet de juiste mensen."
"Mensen komen hier werken, maar vertrekken weer net zo snel."
"Onze medewerkers voelen zich niet echt verbonden met onze organisatie."
"We proberen ons als aantrekkelijke werkgever te positioneren, maar het voelt geforceerd."
"Ondanks onze inspanningen blijft het verloop hoog."
Over mij
en wat je van mij kunt verwachten
Met een achtergrond in marketing, communicatie en sociale psychologie help ik organisaties bouwen aan een sterk werkgeversmerk. Van binnenuit én naar buiten toe.
Mijn werk begint bij inzicht & strategie. Wat maakt jouw organisatie als werkgever aantrekkelijk? Wat beloof je – en wordt dat intern ook zo beleefd? Ik kijk naar data én de praktijk en ontwikkel samen met jou een employer branding strategie die klopt. Niet als slogan - die nemen we zeker mee ;) - , maar als fundament.
Van daaruit kijken we wat er nodig is om dat merk ook echt te zijn. In gedrag, cultuur, leiderschap en communicatie. Soms betekent dat interne sessies met teams, een re-branding van je (werkgevers)merk, herstructurering van recruitmentmiddelen zoals je werken-bij-pagina, of een internal branding traject gericht op cultuur. Alles gericht op één ding: zorgen dat wat je zegt als werkgever ook voelbaar is als je bij jou werkt.
Ik werk strategisch én uitvoerend. Geen advies waar je daarna zelf mee worstelt, maar iemand die meedenkt én meedoet. Soms als sparringpartner, soms als trainer, en soms als tijdelijk verlengstuk van je organisatie.
Wat je van mij kunt verwachten? Een scherpe blik, een praktische aanpak en een sterke focus op mens, merk en resultaat. Geen dikke rapporten die in een la belanden, maar concrete stappen, onderbouwd met data, inzichten en KPI’s – zó ingericht dat jouw organisatie er zelf mee verder kan.








Wat is de werkelijke prijs
van jouw personeelsprobleem?
Je krijgt je openstaande vacatures niet ingevuld.
Extreme druk bij de mensen die er wél zijn.
Klanten die nu niet maar daardoor nooit niet voor je kiezen.
Negatieve reviews.
Een slecht imago.
De verkeerde mensen reageren op je vacatures.
Het verloop van medewerkers is nog nooit zo hoog geweest.
Het vinden van nieuwe mensen is tijdrovend en energievretend.
Je verliest op onverwacht hogere kosten.
Vergeet ook de indirect kosten niet van een lege plek.
Je klanten lopen weg met het product van de concurrent.
Je doet van alles aan marketing maar zonder zichtbaar resultaat.
Let’s bond.
Cases
Een sterk werkgeversmerk
begint bij jezelf.
Verandering werkt alleen als het past bij jou en je organisatie. Benieuwd hoe ik organisaties eerder heb geholpen?
Laatste kennisartikelen:
Ik deel inzichten over werkgeverschap, teams en organisatieontwikkeling. Lees hier de laatste artikelen:
Wat andere klanten zeggen: